niedziela, 19 lipca 2015

[DIY] Organizer na biurko z puszek

Zdecydowanie lubię porządek w swoim miejscu pracy. Gdy tylko mam bałagan na biurku i nie potrafię czegoś znaleźć, to zaczynam się denerwować. Nie mogę się na niczym skupić i kompletnie nic mi nie wychodzi! Warto więc poświęcić chwilę i uporządkować swoje biurko, jak i miejsce do pracy twórczej oraz wszystkie przybory z tym związane. Jeśli się ze mną zgadzacie, to zapraszam na prosty pomysł DIY z wykorzystaniem zwykłych puszek, których pewnie kilka znajdziecie u siebie w domu.


Z CZEGO WYKONAĆ? CZYM OWINĄĆ PUSZKI?
Możemy kupić gotowe pojemniki w sklepie, ale możemy je również zrobić sami. Wtedy satysfakcja jest o wiele większa! Jako organizer na biurko świetnie sprawdzą się puszki po warzywach, czy większe po kawie. Również różnej wielkość słoiki, których nigdy w domu nie brakuje, będą idealne.


Do ozdobienia puszek możemy wykorzystać dosłownie wszystko, co znajdziemy w domu. Najprostszym sposobem jest pomalowanie puszek farbą akrylową. Możemy pokusić się też o owinięcie puszek filcem lub materiałem. Świetnie sprawdzi się również papier do pakowania prezentów, jak i okleina do mebli. Pomysł ze sznurkiem pokazywałam już kiedyś na blogu, posłużył jako wazonik na kwiaty, ale to metoda zdecydowanie bardziej pracochłonna :) 


POMYSŁ DIY
A teraz czas na realizację projektu DIY. Akurat trafiłam w sklepie na świetny papier do pakowania prezentów. No właśnie, miał być do spakowania prezentu, ale tak mi się spodobał, że powstało szybkie zrób to sam. Jeśli chcemy szybki efekt, to ten pomysł  sprawdzi się świetnie. A może akurat jakieś papiery leżą pochowane w domu? To wyciągamy i oklejamy :)

Co potrzebujemy?

puszki mniejsze, większe
taśma dwustronna lub klej magic
papier do pakowanie prezentów
nożyczki, nożyk to tapet




Co do wykonania tego projektu, to nie ma co się rozpisywać. Pomysł banalnie prosty, wystarczy wymierzyć odpowiednią ilość papieru, który potrzebujemy do owinięcia puszki, przyklejamy na taśmę dwustronną lub klej magic, nożykiem odcinamy nadmiar papieru i efekt gotowy! Mniejsze puszki posłużyły jako przybornik na kredki, mazaki i nożyczki, zaś większy na przybory plastyczne, pędzle i kleje :) I nie wiem czemu gotowe puszki skojarzyły mi się z Alicją w krainie czarów. Może coś jest w tym wzorze w romby? :)


Jak Wam podoba się taka organizacja biurka i miejsca pracy?
Lubicie porządek, czy raczej twórczy bałagan? :)

19 komentarzy:

  1. Fajny ten papier w romby, świetnie się nadał do tego projektu. Chyba zaczną pić Inkę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie organizery! Ten papier jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Proste wykonanie, a efektowne i praktyczne zastosowanie :)
    Papier rzeczywiście fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny motyw na ozdobę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puszki "po" prezentują się wspaniale, uwielbiam takie diy. Osobiście bardzo lubię porządek, ale podczas pracy trochę artystycznego bałaganu nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Z tym porządkiem mam tak samo, zdarza się twórczy bałagan :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ozdobienie puszek ;) Aż muszę podpatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, bo świetnie to wygląda :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  9. LOL Doskonały pomysł i wykonie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, bardzo ładny wzór w romby :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. często wykorzystuję tak puszki, a Twoje mają śliczny motyw:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna okleina :) Pudełka wyglądają iście skandynawsko!
    Udanego weekendu :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś z niczego :) to lubię :) romby są super :0) chociaż każda wersja jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje dziewczyny za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń