czwartek, 5 marca 2015

Różowe serce na płótnie/Pink heart on canvas


Niestety, nie było mnie tutaj dość długo.
Jak się można domyślić zatrzymała mnie choroba...
Mam nadzieję, że teraz już będzie zdecydowanie lepiej i do przodu :)

 Dzisiaj mam do pokazania kolejny obraz wykonany na płótnie.
Tym razem jest bardzo różowo i słodko.



Obraz został pokryty ślicznym materiałem w drobne groszki.
Różowe serducho z filcu, z kwiatuszkami w podobnym odcieniu.


A że jest to obraz specjalnie dla dziewczynki, 
o pięknym imieniu LENKA, to właśnie taki drewniany napis się pojawił na obrazie.
Literki pomalowane w delikatnym pastelowym fiolecie.


Na koniec dodałam papierowego motylka
i ażurowe detale na górze obrazu, które pochodzą ze sklepu WYCINANKA
które wygrałam w konkursie BLOG HOP.
Mam nadzieję, że obraz Wam się spodoba.

Obraz zgłaszam do wyzwania na blogu SZUFLADA 

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-nr-3-przez-rozowe-okulary.html

  Pozdrawiam ciepło :) !

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny i pomysłowy i wykonanie pierwsza klasa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słodziutki, lubię takie, a kropki to mój klimat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obraz- Lenka będzie zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obrazek! Fajny pomysł. Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :-) kwiatuszki piękne, a całokształt robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń