wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje/ Christmas decorations


Coraz bliżej do świąt, czasu zostało coraz mniej, więc warto pomyśleć o ciekawych dekoracjach.

Dzisiaj chciałabym pokazać kilka pomysłów na świąteczne dekoracje, 
które w tym roku wykonałam samodzielnie, by wprowadzić
choć trochę zimowego akcentu do swojego mieszkania,
bo za oknem niestety śniegu brak :)



Białe gałązki ze srebrnymi bombkami i śnieżynkami

Białe gałązki od zawsze mi się podobały.
Wiedziałam też, że w tym roku w końcu zrobię własne, takie świąteczne :)


Wystarczy gałązki pomalować farbą na biało, potem możemy
kombinować z udekorowaniem naszych gałązek. Ja zdecydowałam się na srebrne
 i perłowe bombki zawieszone na gałązkach i białe śnieżynki na sznureczku.  

(Do tego użyłam cekinowych śnieżynek z dziurką 
i nawlekałam na sznurek, uprzednio robiąc supełek)



 Świąteczne obrazki z filcem i drewnianymi elementami

Kolejnym pomysłem jest stworzenie własnych zimowych obrazków.
Potrzebne nam będą ramki, filc oraz drewniane elementy
(u mnie to ażurowa duża choinka, ale mogą to być drewniane gwiazdki).

Wystarczy pomalować ramkę oraz drewniane elementy na biało,
jak są jeszcze mokre możemy posypać brokatem lub dowolnie ozdobić.
Następnie wycinamy odpowiednią wielkość filcu i przyklejamy na tekturkę.
Gotowe drewniane elementy przyklejamy na filc klejem (np. kropelka) i łączymy w całość.
Na koniec jeszcze tu i tam srebrna kokardka i gotowe :)

Gotowe zimowe obrazki możemy zawiesić na ścianie lub postawić na komodzie :)



Szyszki w szklanym pojemniku z koralikami

 I ostatni pomysł wszystkim znany, czyli szyszki które malujemy białą farbą i posypujemy brokatem.
Przyda nam się duży szklany pojemnik. Do niego włożyłam sznur białych koralików
 i oczywiście gotowe szyszki. Proste, a prezentuje się pięknie.

 Na dodatek mój szklany pojemnik ma świetny napis Sweet Home :)



Jak widać, u mnie w tym roku dużo bieli, szarości i srebra :)
Mam nadzieję, że pomysły się spodobały i zainspirują Was do stworzenia 
podobnych lub własnych świątecznych dekoracji :)
Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Dekoracje przeurocze :) stanowczo inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje dekoracje. Ja niestety jeszcze nie myślę o dekorowaniu domu, mam nadzieję, że po niedzieli będę mieć czas. Nie stresuję się tym za bardzo, bo u nas panuje zwyczaj przystrajania choinki w wigilię. Jak się okaże, że to będzie jedyna ozdoba... eh, szewc bez butów chodzi :) Choć i tak wszystko jest "niepoukładane" - bo śniegu też nie widziałam, w tamtym roku również :(
    A żeby nie było, że ja tylko o sobie, to zachwycam się Twoimi gałązkami w bieli z bombkami, prosto i elegancko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna dekoracja, ale pewnie najpiękniejsza :) a co do śniegu to niestety przez jego brak, nie czuć magii tych świąt :( Dziękuje Ci bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. śliczności !!!! Moje kolorki juz drugi roczek ,więc chciałabym mieć je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz dekoracje, zwłaszcza ramka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje wymyśliłaś. Ten obrazek super się prezentuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, ogromnie mnie cieszy że się podoba :)

      Usuń
  6. Piękne dekoracje, a najbardziej podobają mi się te białe gałązki, bardzo mroźnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały kolor świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow naprawdę piękne te dekoracje, bardzo kreatywne , pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń