poniedziałek, 17 listopada 2014

CREATIVE BLOG TOUR :)


Zostałam zaproszona do zabawy Creative Blog Tour 
przez Agnieszkę z bloga Stara Pracownia, 
 czym byłam ogromnie zaskoczona, bo bloga prowadzę krótko i niewiele swoich 
prac tutaj pokazałam, ale jest mi bardzo miło, więc chętnie biorę udział w zabawie :)




 Autorka bloga tworzy piękne aniołki z masy solnej.
Zachwyciła mnie ogromnym talentem, pomysłem i dbaniem o każdy szczegół w swoich pracach.
Można powiedzieć, że pozytywnie inspiruje mnie do działania.

Także zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia bloga

http://starapracownia.blogspot.com/

A teraz zgodnie z zasadami zabawy odpowiem na 4 pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję?

Oczywiście pomysłów jest całe mnóstwo, ale obecnie pracuję
nad dekoracjami świątecznymi, a także nad świątecznymi DIY, które
w tym okresie cieszą się dużym zainteresowaniem, więc niedługo pokażą się na blogu.

2. Czym moje prace różnią się od innych w tej branży?

Na to pytanie chyba nie powinnam odpowiedzieć, bo właściwie to niczym.
Jednak każdy ma inne zamiłowanie do kolorów, wykończenia swoich prac
 i to chyba najbardziej wyróżnia.

3. Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)?

Od zawsze tworzyłam różne rzeczy, ale też nie byłam pewna, czy to się innym spodoba.
Lubię też bawić się grafiką i zdjęciami, co przy okazji rozwijam.
Chciałam też w końcu podzielić się swoją pasją.
Podsumowując: założyłam bloga, by pokazać to co naprawdę kocham robić
i co sprawia mi ogromną radość.

4. Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?

Najpierw oczywiście muszę mieć wenę, bo bez tego nawet najlepszy pomysł się nie uda :)
W międzyczasie mam niezły bałagan - a to koraliki, a to wstążki, serwetki, czy farby.
Często pojawia się coś, co mnie zainspiruje i wtedy powstają pomysły, a następnie ich realizacja,
chociaż nigdy nie wiem, jaki będzie efekt końcowy.


A do zabawy chciałam zaprosić autorkę bloga DECO EVI,
która tworzy piękne prace wykonane metodą decoupage :)
Koniecznie trzeba zobaczyć !

http://evikowo.blogspot.com/

Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć. Już czekam na DIY ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyzwanie! Miło dowiedzieć sie czegos więcej o Tobie? Pozdrawiam Ewelina z DecoEvi

    OdpowiedzUsuń